close

vivi經營日記  

IMG_3886.jpg      

話說facebook為什麼限制人家交友只能5000人呢....

vemma全球會員遍佈62個國家

創辦人想要跟全球每個角落的合作夥伴做朋友,卻被這個5000人限制住了

vivi雖然是bk前5個facebook的好友,不過不知道為什麼

facebook無故將我經營已久的帳號砍了,真的是.....!!!

這個下次再談!!!今天重要的是想跟大家分享,

雖然看到bk的帳號已經滿5000人,還是忍不住按了「加為好友」

幾天後,看到信箱出現了一封信,來信者是

kFNpVOFVQPmZ1OKVQ6e.lg.jpg   wow,bk寫信來唷,雖然人數滿了,但是bk真的在乎每一個有心的合作夥伴唷!!! 

信的內容是

Hi Vivi

I’m so glad you took the time to send me a friend request, but I have maxed out Facebook’s friend limit – can you believe it? 

I don’t know why Facebook puts a limit of 5,000 friends, I never like putting limits on anyone!

I definitely want to connect with you, so head over to facebook.com / Vemma (without the spaces)

 and “LIKE” the Vemma fan page so you can stay in touch and receive all of the latest news and happenings from me. 

When you do visit our fan page, please take some time to post a message on our fan page and share photos with me there as well. I’m looking at it daily!

Don’t forget to SUBSCRIBE! NEW! … you can also SUBSCRIBE to my Facebook posts by going to my facebook wall 

(facebook.com / bkboreyko) and clicking SUBSCRIBE. You can’t comment but you can read what I post with this new feature.

If you Twitter, follow me at @bkboreyko and @vemma for more ways to keep in touch!

If you are on the new Google+ you can look me up on their network. 

If you need to reach out to me, email me at bk@vemma.com. 

I read every email, but because of the volume, it does take some time to respond.

I look forward to connecting with you and I hope I can bring some value and help make a positive difference in YOUR life.

Stay Strong, Stay Positive!

BK

---------------------------------------------------------------------------------------------------

以下這段信內容英翻中

你好!太棒了你作為團隊的一部分 !

 

我很高興你花時間來送我一個朋友的要求,但我已經刷爆了 Facebook 的朋友限制 — — 你能相信嗎?我不知道為什麼 Facebook 把 5,000 的朋友,我從來沒有像對任何人施加限制的限制 !

我肯定要聯繫你,所以要把頭上明細 / Vemma (不含空格) 和"喜歡"Vemma 粉絲頁面,以便您可以保持聯繫和收到的所有最新的新聞和事件。你什麼時候去看我們的粉絲頁面,請花一些時間來我們粉絲頁面上發佈消息和分享的照片跟我那裡一樣好。我每天都在它看 !
別忘了訂閱 !新增功能!… … 你還可以訂閱我的 Facebook 帖子去我的 facebook 牆 (明細 / bkboreyko) 並按一下訂閱。您不能置評,但您可以閱讀使用這個新功能發表。

如果你的 Twitter,跟我在 @ bkboreyko @ vemma 更多方式來保持聯繫 !

如果您對新的谷歌 + 你可以看我對他們的網路。


如果您需要到我的身邊,將我致電 bk@vemma.com。我讀每封電子郵件,但由於在卷中,它不會需要一些時間回應。
我期待著與您連接的希望我能夠帶來一些價值並説明帶來積極的改變你的生活中。
堅強,保持積極 !

bk

免費體驗簽名檔  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Vivi Liu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()